05 julio 2008



























Feia molt que no posava coses al blogg i ja ho trobava a faltar....com que he arribat d'hora de Cala Montjoi m'he entretingut mirant fotos i m'agradaria compartir-les amb vosaltres.....




Primera selecció del cumple de la Montse Guiu!!!! és que en va fer 30!!!! quin rollo totes les de la meva generació ja han arribat al maleït nombre!!! ara em toca a mi!!!!!



Segon, la Joana Andreu súper embarassada del Merlin!!!!! està guapíssima, vam anar a sopar amb ella a un xino i al seu piset...




Tercer, la Debli i la Noe venen a dinar a casa....quina ilu...i després s'hi afegeix la Belén....

Quart, quedem les amigues: Elba, Aurori, Paty (Cisquella), Laiaka i jo..





6 comentarios:

Anónimo dijo...

that doesn't happen everyday. wish you all the best.

Anónimo dijo...

wala pulos imo blog.

Anónimo dijo...

Your blog is very creative, when people read this it widens our imaginations.

Anónimo dijo...

Yuts, daw palagpat imo blog.

Noe dijo...

Hay q hacer más cenitas q ya no tienes foticos nuevas de moï même!;)

Pastora dijo...

Qué guapa q está la Joana!