10 agosto 2008




























































































































Avui faig 30 anys!!!!!!!!!!!!! He de dir que el dia 2 d'agost va ser un dels dies més feliços de la meva vida, encara a dia d'avui ho estic recordant. Les imatges parlen per sí soles, jo no sabia res i em vaig emocionar moltíssim. He d'agrair-vos l'assistència a totes i a tots.... SEITONAS em va encantar tot el que em vau fer (escrits, vídeo, regal.....increíble) molt, molt xuli.







En especial, però, li vull donar mil gràcies al meu ninu: Xavi, éts únic, sense tu no sé què faria. Em coneixes moltíssim i has aconseguit fer-me viure al teu costat, una experiència. No ho oblidaré mai. T'estimu.

5 comentarios:

LAURA dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
LAURA dijo...

Anys i anys... per molts anys!!!! Mooooooooltesssss felicitaaaaaaaaaats guapaaaaaaa!!!

life

Pere dijo...

M'encanta la foto de la mocadorada....

corredor de curses...

buuuhhh!!!

Noe dijo...

Wow wow wow!!!gran noche la del día 2!!!!
Todos los q estabamos allí disfrutamos muchísimo viendo lo feliz q eras en esos momentos, impagable; la gente te adora y no es para menos!
Muaksssss

Pastora dijo...

Guapa!
Muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Eva, Marona , no havia vist encara la eco, és una pasada, es veu molt bé