25 diciembre 2007






Quin nadal més bonic... aquest matí nerviosa per obrir els regals de casa m'he aixecat a primera hora...jajaja com una nena petita, però és que no ho puc evitar. M'han agradat moltíssim tots. És la primera vegada que tinc regals a casa. Per cert, ja tinc càmara al messenger jejeje...


Després hem anat a l'Ametlla amb tota la família Llistar....com sempre ha estat una guasa!!! quin fart de cantar i de fer el capullo, estem tots grillats. Ha vingut la Marta D'EEUU i per primera vegada l' Íker i el Xavi. També he vist al meu germà Oriol que feia molt que no el veia.

3 comentarios:

Pastora dijo...

Qué arbol tan bonito, qué fotos llenas de navidad. Cris me encanta (con la voz de Piero de GH 1000).
Que todas las navidades sean como ésta, corazón.

seitonas dijo...

Tu si que me encantas a mi!!!

DMS

Noe dijo...

Dijimos q fotos en pijama no!jajaja...pueden atentar contra la salud publica...
Me encantais las dos;)