24 marzo 2008


























Setmana Santa de clausura al pis, a part d'anar a l'Ametlla a Can Llistar , anar a dinar a Castellar i anar a veure al Pere que el van operar el dijous del genoll (però d'aquí res ja el tindrem amb molta "energy"!!!), no hem fet altra cosa que: desempaquetar, classificar, ordenar, netejar, tirar....coses i coses...les caixes no s'acabaven mai!!!



Hem visitat l'Ikea i ens hem firat...gràcies Aleix, per haver-nos ajudat a muntar el dormitori et vas ben merèixer la butifarra amb bolets i ceba que et vaig preparar!!jejeje. Tot està quedant molt guay, ja ho veureu quan comencin els sopars.




Caròl, vas veure l'arc de Sant Martí del dissabte a la tarda? vaig pensar molt en tu... era preciós va sortir tot just després de la pluja de boletes de gel. Et volíem venir a veure tot just després però els meus pares ens van demanar que féssim de cangurs, ja us explicaré perquè.




Vam anar al cine a veure: "Las hermanas Bolena" i ens vam trobar a la Laura i a la Raquel...quina gràcia, ens va agradar molt la peli, la recomano.




Avui ens ha fet una visita la tieta Eva i ens ha fet molta ilu...ens ha portat una mona amb una casa a sobre. molt xula, moltes gràcies.




I això és tot amics i amigues.




Estic desesperada perquè l'antena del pis nou no va bé i no puc veure FAMA!!!!!! no ho puc soportar!!! però la Carol no m'enganyarà més perquè miro resums en el youtube jajajaja.




Seitones per on pareu?




Cris DMS

9 comentarios:

seitonas dijo...

Noelia Noelia...¿dónde paras? no se nada de ti...es verdad que te tenía que llamar yo,así que li harré mañana , ahora son casi las tres de la madrugada.

Hay dos fotos que se tienen que suprimir y a mi no me sale: la primera, que parece una ralla y en realidad es una foto comprimida, y la que salgo yo de cerca con el pijama tojo que está repetida. Muchas gracias cielo. MUAAAAA

Cris

seitonas dijo...

Tojo no, rojo!!!! jajajaja

Noe dijo...

He vuelto!!!!
Paraba en Carcassonne Cris!!
Veo q por l'atmetlla ha nevado un poquito!!!nosotros también hemos podido disfrutar de algunos copitos de nieve aunq no fueron necesarias las cadenas q me dejaste Lauri!
También vimos l'arc de sant martí...bueno, lo vieron Ali y Belén porq yo conducía (hay fotos).
Colgaré las fotos pero aún no las tengo todas!
Tus fotos ya estan suprimidas.Un beso

Anónimo dijo...

Hola guapa!!!!
Soy Yolanda de danza. Te acuerdas no???jeje Por fin he tenido un tiempecito y me he pasado por aquí para dejarte un comentario. Me alegro mucho que ya estéis situados en vuestro nuevo pisito. Qué os vaya de maravilla a los 2 en vuestro nidito de amor.
Un besote y nos vemos en clase. Feliz semana!!!!!

seitonas dijo...

Jo he estat per aquí i per allà, no he anat fora però no he parat quieta.
I la feina encara per fer (dimarts a quarts d'una de la matinada preparant la classe de demà a les 8 del matí i l'avaluació!!) No sé a quina hora aniré a dormir avui!
El que veig del piset m'encanta!
Eva

LAURA dijo...

Doncs jo he estat malaltoneta estirada al sofà la majoria dels dies de les vacances... altra cosa no... però descansar.. tot el que vulguis!! jajaja

Cris això teu comença a ser una malaltia!! mira q fer-te fotos a l'ikea comprant mobles!!! jajaja
El pis us està quedant preciós!! m'encanta!! a veure si ens convides ben aviat!!

un petóoooooooooooooo

life

seitonas dijo...

Lo primero, felicidades a mamá Life que llego ya muy tarde para escribir en la entrada del cumple!

Lo segundo, he estado perdida cn el niño arriba y abajo...es muy bueno y se deja hacer planes con él.

Hicimos una paella en el campo para chuparse los dedos, lástima que el día estaba un poco feo pero...tenemos que hacer una las seitonas que empezamos a estar desperdigadas y no vale...

A la partocilla la llevamos en volandas si hace falta... Carulaina te llamé ayer...

Oyos

Anónimo dijo...

Hola Yolnada!!! que sorpresa!!! ver gente del baile en el blog ya es lo no va más!!! mola mola.

Hoy nos vemos en clase...desde que hacen fama en la tele estoy más motivada para ir a bailar jajaja

Cris

seitonas dijo...

Doncs Eva, el que has de fer...és un parèntesis i anem a fer un te i xerrem i de passada t'ensenyo el pis!!! Quan vulguis m'ho dius.

Laura, si lo meu amb la foto és patològic de debò però no em puc curar!!! jajajaja... I tu que vindràs??? de fet podríem fer un sopar amb les seitones...tot i que encara em queden les cadires! Què tal la peli? La meva em va encantar!!

No quiero ver ya vuestras fotos de carcassone por favor!!!!

Gemita¿ cómo estàs? no he sabido nada de ti.... jolines...

Cárol, ahora mismo te llamo que he visto el mensaje y de hecho llevo días pensando en lo mismo.

DMS