21 mayo 2008
































Ragazzes!!!! us presento el meu viatge realitzat amb la meva mare i la meva àvia a Roma, ciutat eterna. El nostre hotel estava al costat del l'Estat del Vaticà, Città d'il Vaticano... és enorme!!! mare meva, no havia vist mai quelcom tant majestuós. A l'entrada teniu Sant Pere.... a dins, tot marbre i arquitectura increíble, ple de tombes de Papes!!!! El diumenge hi havia el mateix Papa fent una missa. I també la Pietat de Miquel Angelo, escultura de marbre impresionant molt realista. A la capitlla sistina em vaig em emocionar molt, sobretot davant del quadre dels filòsofs de Grècia. Molts dels quadres, escultures i arquitectura de Roma ( fontana di trevi, columna trajana, colisseum, pantheon, fòrum...) els havia estudiat a COU a història de l'art i em va fer molta gràcia,; a més, "els ROMANS" és dels meus temes preferits d'història i sovint em toca explicar-los als nens. Molt impactant tot plegat, fins i tot els italians!!! jejeje forabromes, són guapíssims i van molt ben vestits, em tornava boja entre tanta tenda fashion!!!! però caríssim. Vam menjar molta pasta i vam fer molts caputxinos boníssims. A la fontana di trevi vaig demanar 5 desitjos...jejeje...i vosaltres formeu part d'una de les meves peticions.




De totes les meravelles que vaig veure, em quedo amb el FORUM romà...és el que més em va impactar i també amb el quadre de l'escola d'Atenes de Rafael (perquè els filòsofs clàssics m'encanten!!! i els vaig veure tant de prop!!! quapíssim!!!).


A pesar de la gentada que hi havia us recomano aquesta ciutat seitones...us agradarà...


Us espero a casa divendres!!!


Cris. DMS










7 comentarios:

Noe dijo...

Recuerdo perfectamente mi viaje de fin de curso en 3º de BUP a Roma...Ali, Vero, Rizis...por aquel entonces e igual q ahora me encantaba la historia pero inexplicablemente suspendía la asignatura;), a mi lo de los feudos no me acababa de encajar,jajaja
Me pareció una ciudad majestuosa y sin duda "eterno" es un gran adjetivo para ella...no me importaría repetir, de hecho dicen q si lanzas una moneda en la Fontana di Trevi regresarás a Roma.
Si la memoria no me falla fue Ali quien ganó un concurso de fotografía en el insti en el q se veía un precioso gato en el Coliseum, quizá podamos rescatarla!
Sois adorables las tres, yaya, mami e hija ;)
Un besazo

LAURA dijo...

Què especial un viatge de les tres generacions d'una família!!
les tres sou guapíssimes i es nota que heu disfrutat moltíssim de la ciutat i de fet de passar uns dies les tres juntes!! M'encanteu!!
Jo no he estat mai a Roma però la veritat és que m'encantaria!!

petons.
Life

FINS DEMÀ!!!

Per cert... Cris, jo no tinc l'adreça del pis nou!! envia-la en un mail o en un sms porfi!!

seitonas dijo...

Olvidé decirte q he eliminado las fotos q tenias repetidas;)
Noe

Pastora dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Pastora dijo...

Yo tampoco he estado en Roma y me encantaría ir. Lo más al sur (por decir algo) donde he llegado de Italia es Siena.
¡Qué viaje más chulo, Cris!, con tu mami y tu iaia, y en Roma!!.
Ya sé de donde te viene la hermosura ;-)
El comentario suprimido es mío, cuando lo he leído una vez publicado, he visto una peazo de falta de ortografía

Qué ganitas tengo de veros ya!!!!!!

seitonas dijo...

Ya ves...es una de las ciudades pendientes! La verdad es que repetiría alguna de las que he visitado pero vaya, que mientras me queden destinos como este...

Además, genial que os fuerais las tres, envidiable.

Nos lo cuentas todo el viernes vale? Un besote...

Oyos

Unknown dijo...

Cris que viaje más bonito!!
con tu mami y tu iaia, es lo más.
Jo! que recuerdos me trae! todas tirando la moneda de rigor en la fontana di trevi, que recuerdo que tuvimos que pedirle una moneda a la profe porque nosotras no teníamos ninguna!! jajaja todo billetorros jaja
recuerdo a los caravinieris, uf! que monos!! y la galantería de los ragazzos... cuidadín, cuidadín!
Si que fui yo la que ganó el concurso con la foto de un gato dentro del coliseo. Lo malo es que se la quedaron y no la volví a sacar :'(
aunque puedo buscar los negativos...
sabeis cual fue el importe del premio?? 750 pesetas!!! jajaja