13 enero 2006

Hola a totes les meves seitones....drinkins merci por contestar...y las demás que???? a caso no os parece fuerte que esté en primero primária para el resto de el curso??? I a sobre a Viladecavalls!!! Jo vaig agafar la substitució pensant que era per tres setmanes i quan arribo al cole em diuen que faig primer i veig a la profe que substitueixo totalment embarassada!!! que fort!!!! sort que sóc molt positiva i m'aplico la frase del LLuís LLach ...."per això malgrat la boira, cal, caminar". A més de moment no em puc queixar les profes són molt enrollades sobretot l'equip directiu que m'ha deixat agafar la baixa quatre dies per anar a ballar.....per cert, us recordo que és la setmana que ve (18,19 i 20). El divendres 20 podrieu venir a fer la cervesa a Montjuic i així em veieu (prohibit riure eh!!!) . Ja us diré les hores que surto.

Pastora!!! que passa amb la foto!!!! jo et vaig dir tres o quatre elements que vaig veure ....i les solucions on es busquen??? Estic disposada a endinsar-me en el blogg...però de moment ningú ha trencat el gel no???
Vull anar al pianu blau!!!!!!!!

I el dia 14??? és demà eh??? pk no quedem per sopar??
Avui a veure si arribo a la cervesa pk em fan anar a ensejar a Barcelona, em donaré canya...Drinkins si vols venir surto a les sis i mitja...podríem quedar a la una.

Per cert, la Mònica a les vacances em va trucar i em va deixar un missatge de que volia parlar amb mi i encara no l'he trucada....buffffffff....

Marona!!! kina mala pata!!! ...Però tranki també et dedico la frase del LLach i et desitjo moltíssima sort i que tot es posi a lloc....sort en tens de ser tan forta!!! t'admiro!!!! A veure si ens veiem aviat i xerrem molt....

Gemita onde tas???? sigues en el mismo IES??? no ves este año como estás triumfando no???Y la Lauri??? ja t'ha tocat algun insti...? com van els temes sentimentals?? i la teva tieta???

Play!!!!! xatona!!!! tinc moltes ganes de veure't!!! i felicitats per la ràdio!!! Barberà ho ha notat!!!!Ke fem per celebrar-ho tot plegat???

P.D, m'agrda molt el D.... però és un cantamañanas!!!! jooohhhhh estem super guai i de cop i volt em diu que no vol relacions sèries i tonteries i després se'l veu súper bé amb mi....em truca cada dia em ve a veure molts cops al dia, em fa regals...fem....jejeje...en fi!!! sempre he d'estar amb tios raros!!! però em mola...ke hi farem!!!


Necessito Dossis de seitones jaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SEITONA DMS

3 comentarios:

SEITONAS dijo...

Me parece genial lo del cole, lo del baile, lo de D, me pareces qenial tu.
PASTORA.
Por cierto, quedan muchos elementos en la foto y os volví a enviar otra más grande.

SEITONAS dijo...

A mi no me ha llegado la foto mas grande!!!!
DMS!hoy no podré pero el viernes q viene te vamos a ver sin falta!!!cenita y espectaculo Cris!jajajajajaja
Piaaaaaaaaanu!piaaaaaaaaaanu!!!!!

SEITONAS dijo...

PER FI, XIQUETA!!! Ja era hora, eh? Encara que pensa que això ho veu tothom i si expliques coses molt DMS, ho sabran tot....Me n'alegro que t'apuntis a això tant divertit que Pastora, Drinkin's y jo. Que a les altres us farem pessigolles si no escriviu. Molts petonets, bonica que tinc ganes de veure't