28 agosto 2006

Hola a totes!!!!!!!!!!!

Com anem???

Quanta informació de cop i volta!!! a veure anem per parts (com Jack el destripador), divendres anem a on volgueu (tot i que a mi el Barea no em mola un piju però hi vaig..) voldria recordar però que a mi em van retirar el carnet de conduir precisament fa 2 anys a la festa major de Sabadell, per tant, hem d'anar molt en compte amb els controls...ja direu, també ve la Debla de New York i m'agradaria que s'apuntés...personalment em molaria anar a les barraques després. En quan a dissabte volem anar a sopar per sabadell....ja miraré algun restaurant barat (jajajaja) del centre...q mi m'encanta que vingueu així que qui vol s'hi apunta!! els meus cosins LListars a veure què fan de moment només en venen tres segurs (mariona,sexyjordi i Diana) però l'Albert (tio bueno i tu Jordi També) segurament també vindrà, a més de la Joana Màgica, la paty i el Dídac i la Debla....kuan més serem millor!!!! Anirem a veure Amparanoia segur....i anirem d'antiglobalitzadors!!!jajajaja

Julieta Forever!!!!!!!!!!! evidentment que jo aniré al concert!!!!! ki vulgui ja ho sap!!!!

xates!!! a veure si hi ha sort el dia 30!!!!!

DMS

2 comentarios:

SEITONAS dijo...

Cris!te he publicado la entrada porq la he visto en el blogger escrita pero no publicada en la pagina de las seitonas!he pensado q igual tenias algun problemas para colgarla!espero haber hecho bien!muaks
Dreams

SEITONAS dijo...

Ya sabes q yo ceno cerquita, cuando acabemos igual nos acercamos a ver Amparanoia.
Pastora