28 agosto 2006

Viernes 1 Septiembre Cena
Lo de cenar el viernes parece q es viable por parte de todas!está confirmado!no?
Ahora bien para q podamos cumplir todas nuestros deseos proponemos:
a) cenar en Santa Pepa y disfrutar con la presencia de Guille, y visto el ambiente irnos a Sabadell a disfrutar de les festes.
b) si nuestras seitonas sabadellenses (DMS i Marona q son parte interesada en les festes) no ven viable la primera opción, pues sacrificaremos a Guille y cenamos en Sabadell y lo q surja...
Q pensais??
¡Hagan saber sus ideas para ponernos de acuerdo!
Dreams

6 comentarios:

SEITONAS dijo...

Yo tambien soy sabadellenca y no sacrifico a Guille por nada!!!!!!!
jaja
Seitys, se puede hacer todo... y el sábado parece q tb esta previsto ir por Sabadell...

LIFE

SEITONAS dijo...

Oeoeoeoeoeoe!

SEITONAS dijo...

Dos horas aguantando España directo y Enric sin salir!!!
Pilarrrrrrrrrr, no hay derecho!!!!!!!
LIFE

SEITONAS dijo...

Ya se q sto da muxa rabia...pero yo me sumo a la mayoría,jajja
Pastora

SEITONAS dijo...

Sé que no sé escriure, el que és el mateix que no sé expressar bé els meus sentiments ni expressar el que jo vull. Per això m’agrada més poder parlar directament que escriure. Però, si ja ho sé, només cal que vingui als cafés per poder expressar el que jo penso. Però no puc i ho dic de veritat, tinc les meves obligacions i per molt que les pugui portar el millor que sàpiga hi són, i no parlo només de l’Arnau.
Per mi no vull que sacrifiqueu res, només faltaria, però hi ha moments, en què ho sento, hi ha coses que passen (han de passar) per davant de les seitones i si això m’ha de rebaixar la categoria, que la rebaixi, total ja està vist que no estic al mateix nivell que la resta. No vull ser sempre la nota discordant. No escric això per que em consoleu ni em digueu el contrari, jo sé que hi sou i per mi seguiu sent igual d’amigues, però no puc seguir el ritme de les seitones, ho sento i no només per vosaltres si no per mi.
No us ho prengueu malament però no, no vull anar a veure aquest guille; vosaltres, com bé diem, ja em coneixeu i sabeu que no estaria bé allà, per això tampoc vull que vingueu a Sabadell, em sentiria fatal, les seitones veient l’Elèctrica Dharma, no us ho demanaria mai. En canvi, si vull sopar amb vosaltres, si vull celebrar l’aniversari de Pastora o de qualsevol altre seitona, si vull fer algun cafè amb vosaltres, però no em demaneu que faci com si fos la seitona que no sóc. No és la primera vegada que m’he trobat així i ho sento, avui dec tenir un mal dia, potser només estic de mal humor perquè s’acaben les vacances i demà me’n penedeixo de tot el que he escrit, que sé jo.
Bueno a quina hora és el concert? Deu ser després de sopar?, Puc venir a sopar? Les 10 és bona hora?

SEITONAS dijo...

Te comprendo muy bien, haz lo que te apetezca, si no puedes pues no puedes, o simplemente, si no quieres, no quieres y punto. Yo te aprecio muchísimo y para mi eres una amiga y lo seguirás siendo aunque no vayas al concierto del Guille, aunque no hagas el café todos lo días. A la amistad no se le tienen que poner pruebas, se demuestra de muchas maneras y no en los momentos más previsibles.
Carolina