29 noviembre 2007




Avui és l'aniversari d'en Xavi!!!!!!


Felicitats guapíssim!!!!!!!!!!!!

11 comentarios:

seitonas dijo...

Si algú el vol felicitar o li vol enviar un missatget, pot fer-ho en el seu mòbil: 625 51 36 41

Aquest comentari el destruiré quan passi el dia d'avui....no el pot veure jejeje...

Sé que no mirarà el blogg fins a la nit.

Si el feliciteu poseu quina seitona sou, ell ja us coneix.

Un petonàs guapes!!!!

DMS

Noe dijo...

MENUDO BOMBONAZO!!!MOLTES FELICITATS!!!por partida doble porq ya te he felicitado al móvil!!!espero q te haya llegado el mensajito!!!!
Q disfruteis el día!
Muaks

LAURA dijo...

XAVIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!

Dues coses:
la primera, moltes felicitats!!!

La segona, moltes gràcies per fer que la nostra DMS sigui tan feliç!!!

Un petonarro ben i ben fort!!! Espero que passis un dia genial!!

life

Linasolopoesie dijo...

UN SALUTO DALL?ITALIA ...LINA

Pastora dijo...

FELICIDADES XAVIIIIIIIIIIIII!!!!!!!
y que cuuuuuuuuuummmmmmplas muuuuuuuchos máaaaaaaaaaas (q seguro serán al lado de la Cristina)

Pastora dijo...

Igual saludas a alguien en concreto, igual te has equivocado...qué más da!, otro saludo para tí también

Lina, Caro Lina

Anónimo dijo...

ohhh muy god!!!!perque la Cris em passa 3 pams q sino a aquest me'l lligava...jejejeje (es broma cristina!)
FELICITATS!!!!
Maribel

seitonas dijo...

Felicitats Xavi! No et preguntaré quants fas ehhh...tens pinta de molt i molt jovenet...com la carol, com jo...com la...no, ella no!!!

Es broma Cris!!!

Se te ve tan feliz...Me encanta! Por fin cielo...

Oyos

seitonas dijo...

I qué maco ehhh....que consti...

Oyos

seitonas dijo...

Quina ilu Maribel!!!! Benvinguda!!!! m'ha fet molta gràcia no m'ho esperava pas...

Aquest xavi està fet un lligón!!! es nota que és jovenet jejeje...

Li va fer molta ilu veure els vostres missatges i les trucades...diu que mai l'havien felicitat tanta gent!!! que guay!! encara no sap on s'ha ficat jejeje..

Avui tenim el soparillo...no vaig dir massa cosa pk vaig suposar que no podríeu però si alguna s'hi vol apuntar encara hi és a temps.

Un petonàs!!!

P.D: m'ha agradat molt el que m'heu dit totes...la veritat és que encara no em crec que em senti tan bé...és una passada...

DMS

Anónimo dijo...

Moltes gràcies a totes per enrecordar-vos del meu aniversari! Encara que amb una conciència anomenada Cristina, qualsevol se'n oblida! jeje

Aquí sempre parleu de que veieu feliç a la Cristina, però el que heu de saber és que ella me'n fa molt més a mi... Molta sort he tingut!

Per cert, ella també té molta sort de tenir-vos com a amigues.

Un petó gegant.

Xavi