07 noviembre 2007








Hola seitones.... com veieu ja estic millor, doncs ja torno a donar guerra amb les fotos... és que aquestes són imatges tretes durant la meva infecció, tot just després del sopar s'iniciava el calbari!!!! l'endemà a primera hora a urgències!!! El vi que veieu a la taula ens el vam veure trincu trincu bàsicament el meu cosí Sexyjordi i jo. No m'extranya que el meu ronyó s'enfadés. La meva cara ja dennota per si sola el meu estat interior...jeje..

Bé, us informo ja estic molt milllor, no tinc febre, tan sols unes dècimes a les nits, segueixo amb la medicació i la setmana que ve em faran més anàlisis a veure si el COLI (bitxu escarós) ha marxat.
El Bebito és l Íker, que diu que està anciós per conèixer el seu amic petit Patxi!!!
un petonàs!!!! DMS

8 comentarios:

Dreams dijo...

Todas nos alegramos de q estes mejor mi amor!!!!!
Mi Nicanor también tiene el alta y la eco de su mami ha salido bien!
Iker se parece a su padre!sexy Jordi!jejeje

Pastora dijo...

Ole!ole! ya estás mejor ...se nota,ya empiezas a poner fotos, jajaajajja

Un peazo beso y abrazo pa ti mi enfermita

Iker está precioso

LAURA dijo...

Què forta q ets!!! m'alegro de q estiguis millor!!! a veure si et veiem ben aviat fent-nos riure a cada instant!!

LIFE

seitonas dijo...

Cielooooo...que no decaiga! Coge fuerzas ehhhh...!!!

Iker, una monada...seguro que hará buenas migas con Petit Patxi! Qué ganas tengo de verlo madre! Y ya notaréis cómo se mueve la barriga, es una pasada! Cris, se te caerá el chichi al suelo.

Oyos

Unknown dijo...

Cris!! me alegro que estés mejor!!

Gema!! quiero ver tu barriguita... sales de cuentas pa Navidad verdad?

Jo! hace mucho que no os veo...

A ver si quedem un dia

ptones a totes

ALI

Anónimo dijo...

La Cris ja està millor!!!l'he cuidada moltíssim i com que és forta com un roure, això ja s'està acabant!! dilluns a la feina.
Gràcies a totes pel vostre caliu,l'heu ajudada.

Xavi (el secretari..jeje)

Anónimo dijo...

Tinc moltes ganes de veure'us!!!!

DMS

Anaid dijo...

Ole, ole! quines peaso fotos!!
L'Iker està molt guapo però la resta no ens quedem enrera,eh?
El petit està molt content que la "tieta" ja estigui millor i que l'infermer Xavi l'hagi cuidat tan bé com sempre.
Petons

Iker's family