17 febrero 2008










Estimades seitones jo segueixo explicant les cosestes que vaig fent perquè vull compartir-les amb vosaltres (perdoneu que no pari de fer entrades, també aprofito la benentesa per animar-vos a que feu el mateix, ja que aquest bolg està una mica adormit...vosaltres que sempre teniu idees i coses interessants per explicar, no perdeu l'hàbit perquè tots plegats aprenem molt i de tot....jo només publico imatges, que és el que sé fer...cadascú és com és i s'ha de respectar..jejeje).

Doncs això, aquest dissabte vam fer una escapadeta amb el propòsit d'anar a menjar calçots, i vam decidir anar a Montblanc, ciutat medieval.
Montblanc, capital de la Conca de Barberà, és un indret amb 6.818 habitants el qual el seu nom representa: "muntanya verge de vegetació".

Montblanc fou fundat per Alfons I, en el S.XII. L'església que veieu és la de Santa Maria (gòtica), però també vam visitar-ne d'altres com la de St.Marçal o la de St.Miquel. Altres imatges estan fetes des del punt més alt del poble,
la Mola d' Estat.

Després vam anar a un restaurant ambientat totalment en l'Edat Mitjana i no vegis quin tiberi!!! Calçots i pinxitos en forma d'espasa plens de carn i d'embutits, visca el règim!!!

Un dia especial, en un indret especial...

DMS

7 comentarios:

Noe dijo...

Nena!q fotus mes maques...;)..yo quiero q me lleveis a sitios de estos a comer calçots...
Tú no sufras por colgar fotos q nos gustan mucho!

Anónimo dijo...

si que son maques les fotos, si... que guapísimos!!
noe, ya te llevaré a pueblinos así cuando formalicemos lo nuestro.

seitonas dijo...

Esperad a que vuelva a tener internet! La de fotos que tengo por colgar...os imagináis de quién??? Está precioso...

Oyos

Pastora dijo...

Doncs Cris, hauries d'escriure més, ho fas molt bé, encara tinc aquelles cartes q m'escrivies a l'acadèmia, a part, clar, de no deixar de penjar aquestes fotos tan maquesq us feu.
Vaig veure a la Joanna a tv3 a "qui els va parir", ara veig programes d'aquests, jajjaajaaj

seitonas dijo...

Tens les cartes Càrol??? Quina ilu, algun dia m'agradaria llegir-les.

No m'has dit res sobre la vaga... estaries orgullosa de mi, vaig ser la revolucionària de l'escola. Gran part dels meus ideals te'ls dec a tu.

Avui he parlat amb la Joana i m'ha enviat unes fotos...està gordi gordi...el Max serà gros!!!

Quantes panxes per favor!!!

DMS

seitonas dijo...

Queremos ver fotos Gema, me muero de ganas!!!

DMS

Anónimo dijo...

Ala, ala... a jalar que el mundo se va a acabar...!!
Cris estas guapíssima... sembles una model requetequetequeteprofesionalllllll...!! Siiiii, celosillo... tu también estás "tio bueno" (noies, que voleu que us digui, es el meu ullet dret...!!).
Petonets.