11 febrero 2008





Que mones amb la camisa nova negra....evidentment igual!!! jejeje com els pijames...

La taula moderna que vam estrenar per sopar ... yeah





Seitones hem de fer reviure el blogg..... per fer temps, us presento el nou piset de la Paty (cisquella) i el Dídac a Granollers. És súper modern, molt molt guapo i tot fet i escollit per ells. Enhorabona parelleta pel nou projecte que comenceu junts. Em fa molta il.lusió!!!!




Cris DMS


I no estan sols a la família, aquest gos Dàlmata, el Six, és la canya!!! Càrol pastora, t'encantaria, vaig pensar en tu.

4 comentarios:

Noe dijo...

Estais estupendisimas!!!!!!
Paty!Felicidades por el cumple y por el nuevo pisín...seguro q habrá oportunidad de hacer alguna cenita...
Un besazo!

seitonas dijo...

Tenemos que revivir este blog!!! No puede ser! La única que tiene excusa soy yo que no tengo internt y vengo de ocupa al ordena de mis padres!

Eso, y el petit... Os prometo un hartón de fotos... Pero ahora, vosotras. Cualquier cosa, alguna idea...va, quién se anima?

Oyos

LAURA dijo...

Yo tb estoy sin intenné!!! aich!! esto es un drama!!

jajajaja

Os prometo entradita mañana

life

Pastora dijo...

Ohhhhhhhhhh qué bonito, se parece a mi Mus...ayyyyyy