25 septiembre 2006






HOLA SEIT0NES!!!! Aquest és el concert de la Venegas del dia 20. Vam estar a primera fila...kina passada!!! em vaig quedar afònica. Ella ens mirava tota l'estona i reia, deuria pensar que estem sumbades!!! vam fotre molt el ruc. Després el guitarrista que també es va unir a la conya al final va sortir de l'escenari i va venir, el vaig conèixer i vam estar parlant. Total s'ha apuntat la web de les seitones i li he promès que penjaria les fotos...Sempre que vaig a un concert fem la rauxa amb ell...jajaja ..és diver!!!!

Para Méjico con amor....CRISTINA

5 comentarios:

SEITONAS dijo...

Como dijo Pastora el otro día...comprate un acordeón!jajajajaja...q es brooooomaaaaaaaaaaa...
Me alegro q disfrutaras tanto de tu ídola!!!!!!
Besotes gordotes!!!
Muaks

SEITONAS dijo...

Ole la DMS passant-s'ho bé!!! Play

SEITONAS dijo...

Gràcies, Julieta, per fer q la nostra Cris torni a somriure de debó.

Cris, m´alegro molt de q gaudissis del concert!! sé molt bé q és veure en directe algú a qui admires molt... és genial!!

T´estimo reina

Life

SEITONAS dijo...

mOLTES GRÀCIES CARINYO....

SEMPRE TENS PARAULES BONIKES I OPORTUNES QUAN MÉS HO NECESSITO!!!

jO TAMBÉ T'ESTIMO...

DMS

SEITONAS dijo...

A tu Julieta també!!!!

jajajaj

DMS