02 enero 2007






9 comentarios:

Anónimo dijo...

Hola reines. Soc la Joana. Per qui no em coneixi soc la morena que surt a les fotos de cap d'any amb la cris. Encara que no us coneixi vull dir a les seitonas que em sembleu un grup d'amigues super guays. Es la primera vegada que poso un comentari, encara que miro el vostre bog quasi cada dia. M'agradaria dir a tote les amigues, sobretot a la Cris, que ha sigut una sort haveros conegut. Gracies per estar al meu costat aquesta última temporada en la que ho he passat molt malament. Gràcies Cris, Debla, Laiaca i un etc d'amigues que no m'han deixat sola i m'han ensenyat la importància de l'amistat. Us estimo.

Pastora dijo...

Aquí faltan más fotos, no?, jajajja
Me refiero a las que enseñaste en la tienda de un cojín 30 leuros

Anónimo dijo...

Qué fotos son esas????
Son "pronos"???

jajajaja

Dreams dijo...

Si si...mu "pronos"...jajaja

SEITONAS dijo...

T'estimu Joana.....

Cris

Anónimo dijo...

guapisssssssssima la Joana

Anónimo dijo...

guapissssssimas todas las seitonas e impresionantes tambien sus amigas que van apareciendo...!!!!

:)

Dreams dijo...

Y este/a anonimo/a q aparece porq no se identifica!??si es para echarnos piropos cuando quieras eh???jejeje

SEITONAS dijo...

guapas mis niñas!! pastora, espero que estés mejor de la panxota.

Play