20 octubre 2007

VALL de BUJARUELO
Feia temps que volia posar-ho

9 comentarios:

seitonas dijo...

No trobeu que està molt bé, això del slide.com? no he remenat gaire però té varies opcions
Espero que us agradi
Eva

Dreams dijo...

Es guapisim Eva!!!q genial!!!!
Estamos publicando a la vez!!!fijate q hay otra entrada debajo!jejeje
Un besito!
PD. Espero q la proxima si q coincidamos!

seitonas dijo...

Però quina passada!!!! Això si que és un blogg modern!!!

Eva, paisatge idílic, maquíssim, quina tranquil.litat, i quin aire més pur...ésperfecte!!! M'encanten les gorres i l'uniforme de muntanyistes. M'he fixat amb la tenda, crec que és més gran que el meu pis...jajajaja.

Molt xules Marona, m'han agradat molt.

M'agrada veure't per Sabadell city. Un petonàs.

DMS

Unknown dijo...

Hola noies!!!
Eva m'han agradat molt les teves fotos. I quina manera més chula de posar-les!!! Com diu la Cris quina tranquilitat. Jo hi vaig ser a Ordesa fa un parell d'anys i tinc molt bons records...

Petons

Ali

LAURA dijo...

Alaaaa!! això és molt "xuluuu". Quan la DMS ho aprengui, en comptes de posar 100 fotos de cop en posarà 10.000!!! jajajaja

M'han encantat les fotos!! esteu fets tots uns excursionistes!! no vegis com va aguantar l'Arnau, no??

Life

Pastora dijo...

No puedo ver las fotos, ni el video de heroes grabado con el móvil de Manu, por qué???? (le debe faltar algo a este ordenador remendado, es el Frankenstein de los ordenadores)
snif, snif

Dreams dijo...

Ay mi Carol!dice mi hermano q si lo haces con el explorer lo q te falta es un plugin y en algún momento te lo tiene q decir!!!yo cuando no puedo ver algo me dice:necesita usted tal o cual cosa...algún mensaje oculto tiene q haber!jejeje

seitonas dijo...

Gràcies!! no era tant per posar les fotos de les vacances, qeu també, sino per que veiessiu això del slide.com, penso que quedem molt més agrupadetes les fotos i es pot afegir música i tot però encara no ho he remenat prou
Eva

seitonas dijo...

Qué caña Eva! Las fotos geniales pero anda que el montaje, genial!

Ya me contarás cómo se hace ehhhh...

Oyos