26 febrero 2006

Bon dia seitones, són les 10 del matí i puc dir que estic totalment recuperada, (porto llevada des de les 8!!!, us sorprèn!!, a mi no) a mi em va sorprendre poder dormir fins la 1 del migdia dissabte (ho sento play) em vaig llevar com nova.

Com encara no he estrenat aquest blog que de tant en tant miro, però no puc escriure mai per què sempre està ple de coses que no he vist; i com vosaltres tampoc heu vist fotos meves doncs aquí van unes quantes de quan estava embarassada o de quan va néixer l’Arnau que ja l’he vist pel blog o del meu besuc que hi ha algú que encara no el coneix, espero que us agradin, són la meva vida.

Seitona Marona

4 comentarios:

SEITONAS dijo...

Són molt xules Marona, ja era hora!
Pastora

SEITONAS dijo...

Q bonita tu foto en la playa Marona...(entrañable)
Drinkin's

SEITONAS dijo...

ME HAN ESCANTADO LAS FOTOS. ENTRAÑABLES. COSAS ASI AMENTAN MIS DESEOS DE SER MADRE.
LIFE

SEITONAS dijo...

Kina cucada!!!!!!!!!m'encanta que surtin coses de la vida de totes....i tenia ganes de veure la marona en acció!!!!
A veure si fem un cafetó per aquí Sabadell, que per això som veïnes!!!
DMS