04 febrero 2006



Dos fotos-regalo más, de paisajes a los que me gusta huir metafóricamente cuando no soporto ver más a Miss Foldo. Uno de ellos, Masnou, hogar de mis abuelos durante muchos años, y donde duermen junto a mi tio Luis, hogar de mis tios y mi prima pequeña, donde he pasado muy buenos momentos con Patri y Bea, donde respiré el primer amor y donde pisar un trozo de arena conocido, que te acoge a pesar de traicionarle con otro mar. El otro, un refugio de ensueño como es Hyde Park, mirando a The Serpentine, su lago. Un pulmón en medio de Londres, donde los ingleses no se parecen tanto a ese tópico que nos creemos de ellos, y donde pasear es un lujo si el día es como en el de la foto. Play.

4 comentarios:

SEITONAS dijo...

nena!!!!! ke fort!!! Masnou és el poble dels LListars!!! el meu pare, Salvador LListar que és el quart de cinc germans, són de Masnou de tota la vida!!! i nosaltres sempre hi hem anat pk casa dels meus avis estava allà. Els meus tiets i cosins tios buenos (jugadors de Water-polo) també són de Masnou. Sempre he celebrat els reis allà igual que els nadals...però ara les coses han canviatm la meva iaia Carme s'ha fet gran i ja no pot viure sola, i hem hagut de vendre la casa: el famós "Cortijo del Carmen", nom que vam haver de posar en Castellà gràcies a Franco.
Ara m'he posat melancòlica...m'has fet pensar moltíssim amb la meva family.
Mua !!!!
seitona DMS.

SEITONAS dijo...

No tenia ni idea de que compartiem més del que ens pensavem. Tota la meva vida està vinculada al Masnou i al carrer Lluis Millet, on ha viscut des de fa molts anys la familia del meu pare. Com tu, la casa dels meus avis ja no ho és, però sempre ho serà. La casa de la porta blava i el jardí amb el taronjer. De vegades vaig i ensumo l'aire de les seves flors barrejada amb la menta pel carrer del darrera, des d'on es veu. Espero que estiguis millor, Llistar nostra, que no ens agrada que estiguis malaltona. Play.

SEITONAS dijo...

Lloro de lo bonito que es el comentario.Pastora

SEITONAS dijo...

moltes gràcies play...jo encara ploro més pastora...snif..és que Masnou significa molt pels LListars i ara tenim a la matriarca, la iaia Carme molt fotuda...i lo més fort és que aquest finde que he estat malalta jo, m'ha trucat ella a mi per saber com estava...em va fer una peneta...en fi, des d'aquí li envio una abraçada de totes les seitones!!!
DMS