14 noviembre 2006






Bon dia Seitis!!! Els hi vaig dir ahir als meus alumnes de filo que avui els posaria en el blogg amb una condició: resulta que estem estudiant Plató (aquests són els que fan filosofia i història de 2n de batxillerat en el 5 passes, falta l'Albert però), aleshores ha estat durillo....i ahir va ser l'últim dia que els veia abans de l'examen...la condició era fer una foto abans de l'examen i posar-la en el blogg i després fer-ne una altra amb l'examen aprovat. A veure si serà cert!!!! espero que si!!!!!! els hi desitjo molta sort....Jo ja estic en el món de les idees i no puc baixar en el món sensible!!!! jajaja

DeMeS

19 comentarios:

SEITONAS dijo...

Pastora a que t'ha fet ilu!!!! segur que m'entens.....

SEITONAS dijo...

Sempre amb tu Cristina, passi el q passi i facis el q facis

Ánimos Elenita y Ángel, desde un rinconcito de la red.
Oyitos para ti también por tener esos sentimientos con tu amiga del alma. T'estimo
"ulaina"

SEITONAS dijo...

Pastora si que vinc a dinar el dijous. En el mateix lloc que l'altre dia? yeah....

DeMeS

SEITONAS dijo...

Els meus ánims també per l'Elenita i l'Ángel... una abraçada molt forta

SEITONAS dijo...

si, misma hora, mismo lugar
Pastora

SEITONAS dijo...

AISHHH... y pensar q los jueves yo también podría quedar para comer... dónde será ese mismo lugar y esa misma hora??

Elena y Ángel, sé que en estos momentos las palabras no consuelan demasiado pero pensad que aquí estamos todos a vuestro lado,unidos, formando un cojín para que el golpe se suavice y tendiendoos nuestras manos para ayudar a levantaros... Os quiero.

Als alumnes de la DMS... molta sort a l´examen!!! suposo que amb la profe tan genial que heu tingut aprovareu tots!!! segur!!

LIFE

SEITONAS dijo...

DeMe!!!!!seguro q aprueban todos toditos!!!!y si no es así al menos tendrán el consuelo de q una persona como tú les hayas explicado el mundo de Platón (mi mundo) y sus ideas!!!se puede pedir más???
TQ
A Lnita y Ángel el abrazo más grande del mundo!!!!polvo de estrellas para ellos, q en esta ocasión también será necesario!!!espero q os lleguen todos los buenos sentimientos q desde aquí se desprenden...;)
Q lástima q yo no pueda estar ni a la misma hora ni en el mismo lugar...:(
Besitos para mi Oyitos
"Noetxu"

SEITONAS dijo...

Els meus alumnes estaran molt contents....

SEITONAS dijo...

Y yo comiendo solita todos los jueves en la "Giraldilla", aunq me gustan esos momentos de reflexión.

Life, quedamos hace un par o tres de semanas para comer, un miércoles, en el "Mirallac".
Le debo una comida a DeMe, así q lo repetiremos este jueves
Pastora

SEITONAS dijo...

Dinem en el Mirallac.... a les dues estem allà .....Ok?

DemeS

SEITONAS dijo...

Nenes... malauradament demà tinc u "recadillo" q fer... TOP SECRET!!!
però dijous que ve també quedareu???

LIFE

SEITONAS dijo...

si si també quedem life!!!!! t'esperem!!!!!

DeMes

SEITONAS dijo...

No es posible otro día la semana q viene????
Dreams

SEITONAS dijo...

Cris tu només tens lliure de 2 a 3, oi que ja ho haviem parlat? Jo tinc de 2:30 a 3:30 per dinar, però entre qu acabo la reunió i vinc ja deuras marxar, no?
Com segurament no ho llegireu ja intentariem convianr-ho per una altre dijous, que és el dia que em quedo a dinar a l'institut (al costat del parc Catalunya)
Ens veiem aviat
Marona

SEITONAS dijo...

Joooooo... Dreamssssss... ya te vaaaaleeee... casi el único día que puedo quedar son los jueves... y tú lo quieres cambiaaaarrrrr...... jouuu... :-(

LIFE

SEITONAS dijo...

A veure noies Organització!!!! avui, marona podem anar al bar Catalunya si vols....hem quedat a les dues però la Càrol m'imagino que podrà quedar-se fins que entris a classe....per si les mosques estarem allà. Life, ja ho saps..

Dreams cuando quieras quedamos....para comer los viernes o miércoles también me va guay...

DeMes

SEITONAS dijo...

Pues hecho!!!!un miercoles o viernes de estos lo hablamos!!!
Muaks
Dreams

SEITONAS dijo...

Mejor un miércoles q a lo mejor tb me puedo apuntar!!

LIFE

SEITONAS dijo...

Nenes...ando en el outer space de dreams, porque andaba yo ajena a comidas que hacíais, sino me habría apuntado a alguna. Tarde, pero al fin lo he visto, así que me apunto a cualquier otra, if you allow me to do so.

Play, con Babyface de fondo (ñoñería máxima...mmm)