06 noviembre 2006


















Bon dia SEITONES!!!!! Com estem???? a la Life i a la Marona fa temps que no les veig...( Life divendres vaig anar a la cervesa!! i per cert sempre que vulguis pots venir a sopar amb natrus i el que faci falta!!!. Marona quan quedem? Pastora quan dinem??? Oyos vinc el divendres a casa teva...A les altres us veig segur divendres ja veuràs Play...i tu Dreams sense comentaris!!! jejejje....

Nosaltres vam fer un sopar (Caroline, Diana, Glòria, Debla, Noe i Cris)a la Parra de Sabadell i per variar vam anar al Pianu Blau....Com podreu veure en les fotos..

HE POSAT LES FOTOS PK LA NOE M'HA OBLIGAT!!!!!!!!!!!!!


Què---que us sembla el TRIPARTIT???

12 comentarios:

SEITONAS dijo...

reina, no és q jo no volgués anar a la cerveseta, es q plego de treballar a les 9 i quan vaig sortir de treballar allà ja no hi quedava ningú, la Noe em va enviar un missatge per dir-m´ho.
Aish...

SEITONAS dijo...

Bon dia, solets meus.

Espero que vinguis, per la resta, però la que crec que no vindrà seré jo, que tinc soparet d'aniversari divendres a barna, i no sé si em donarà temps a fer-ho tot, però si vas dissabte potser sí ens veiem. Espero que sí.

Petonets a totes les seitis.

Play.

PS: Tengo móvil nuevo y vuestro tono es AMARAL...ver para creer.

SEITONAS dijo...

De todas las posibles combinaciones, el tripartito es la q más me gusta. Como le he dicho a Jonatan, espero q esta vez no tengamos q llamar a la supernanny para poner orden, vamos q no se comporten (algunos) como crios de "yo quero eto...ahora y ya". De todas maneras, si no estás convencido de tus alianzas, te vas dignamente a la oposición y a hacer política de verdad.
Pastora

SEITONAS dijo...

Q fotos te he obligao a poner DeMe???jajajajajajaja...esta noche les hecho un vistazo y las cuelgo q ahora no tengo tiempo!!!!
Dreams

SEITONAS dijo...

Entonces qué!!! Con cuántas cuento para la fiesta que organiza Carrillo y compañía? Que de verdad que han suplicado nuestra sistencia! Patxi hablaba con Carrillo y Dani de fondo gritaba que quería que fuésemos!
Esto es muy fuerte, al próximo evento pedimos que nos paguen el caché!

Que van: Gema, Noe, Anabel
Que no van: Laura
Que no se sabe:Eva, Carol, Cris

Vamos vamos!!!

OYOS

SEITONAS dijo...

Eres tan práctica Gemita a la hora de escribir....que mona ella!!!

Pues yo te digo algo depende de lo que diga Pastora...jajajajajjaja es broma... creo que puedo.. Un besito eh...

DemeS

Johhhh no puedo colgar las fotos...

SEITONAS dijo...

Que voy: Noe...jajaja
En cuanto podriamos calibrar el caché Gemita????me llega pa pagarme los cristales???jajajaja...me meo!!!!
Dreams

SEITONAS dijo...

Vaig votar a Iniciativa tot i ser molt nacionalista, sobretot perquè no m'ha agradat ERC aquests 4 anys....Ara aquest tripartit no m'acaba de convèncer sobretot el seu president...de fet encara no m'ho puc creure. Pastora si que ens convé un govern d'esquerres però un govern que sàpiga governar i que vagi a la una quan faci falta....crec que en el tema que a mi em preocupa (l'autogovern) anirà coix...doncs encara més estem a les mans del PSOE (i aquest evidentment primer mirarà per madrid).... en fi, espero que els PISOS SIGUIN MÉS BARATS!!!!! i em sembla que això cap govern ho pot aconseguir....

I a veure què passa amb educació....aiaiai...

DeMeS

SEITONAS dijo...

Jo he dit q no ens convé un govern d'esquerres?, on?, quan?...
estaría borracha, jajajajaja.

Mi DeMe, si estuviésemos en las manos el PSOE, gobernaría el requeteguapetón del Mas con el apoyo de Montilla "el salao"...
Al menos eso es lo q creo

Acceptes q dini amb tu el dijous?, encara q només tinguis una horeta?
Pastora

SEITONAS dijo...

uyyyy, Oyos, sobre lo del sábado, en principio he quedado...pero igual puedo ir a la cena. Te diré algo
Pastora

SEITONAS dijo...

Pastora accepto... dijous dinem...

DeMeS

SEITONAS dijo...

Com molt bé deies Gema, això està ple d'escorpins. Demà és l'aniversari de l'Eloi i divendres del seu germa. O sigui que dissabte tinc dinar familiar i sopar amb amics. Segurament ho passareu de conya.
Pel teu aniversari, no cal dir que comptis amb mi, això si que s'intenta arreglar!!(a no ser que tinguis un exàmen a València!!)
Fins aviat i molts petons.
Marona