26 septiembre 2007

SEITONES!!!!! Tinc la pell de gallina... m'encanten els moments i m'encanten les fotos que ho reflecteixen, ja ho sabeu. Precisament ahir vaig fer una carpeta de les SEITONES i tinc tantes imatges!!! des del 2003!!!! Però agafaré les millors des de que hi vam ser totes. El meu correu va fatal i no puc enviar mails, em sap greu. Aquest any no estaré tan ausent, ans el contrari... però les noves tecnologies de l'escola no m'acompanyen.

En breu podreu deleitar les meves fotografies....US ESTIMO

DMS ( Cris )

2 comentarios:

seitonas dijo...

Yo también haré mi propia selección... Puede haber sorpresas...Igualmente, tenemos toda la semana no? La semana del milenio la podemos llamar!!!

Oyos

Dreams dijo...

Si si!queremos sorpresitas buenas Oyos!!!!
Semana del milenio!
Cris!porq repites entradas?jajajaja