31 mayo 2006

Avui no ha sortit el sol, el temps acompanya les nostres ànimes.Un dia trist, molt trist... no he pogut dormir en tota la nit. Per què ens han de passar coses tan bèsties?? Quina explicació racional podem trobar en moments així!!!???? quina terrible injustícia!!!

És la primera vegada que perdo un alumne proper i estimat.... no me'n sé avenir!!! no puc parar de plorar...

No puc fer res per parar aquest dolor, però si dedicar-te aquestes paraules Ruben.

Totes nosaltres t'hem acompanyat tot aquest temps, amb molta il.lusió, escoltan-te, ajudan-te, rient, somiant, parlant, educant...inclús cantant!!! és el millor que hem pogut fer mentres hem estat amb tu. Des del primer dia de juliol que entraves per la porta fins sempre Ruben....si ....perquè sempre estaràs aquí!!! amb nosaltres!!!!

Gràcies per tots els moments que ens has donat


Trobarem a faltar el teu somriure,
dius que ens deixes, te'n vas lluny d'aquí,
però el record de la vall on vas viure
no l'esborra la pols del camí.

Sempre amb nosaltres Ruben

5 comentarios:

SEITONAS dijo...

El cielo se ha levantado llorando. Cada vez que cierro los ojos le veo diciéndome "al igual voy a hacer eso". No le gustaba el inglés, pero nos lo pasábamos bien en clase, mientras chafardeaba todo lo que pasaba en la academia, mientras se pensaban que no me daba cuenta de cómo miraban a las chicas. Mi "salsa rosa" se ha ido, pero como dijo Ilyass ayer, en un rincón de nuestro corazón siempre permanecerá. Play.

SEITONAS dijo...

Un niño en un traje de hombre se ha ido. Es tan, tan injusto.
Déjanos un poco de esa inocencia que desprendian tus palabras, tu mirada y que delataban que tan solo eras un niño en un traje de hombre.

SEITONAS dijo...

Chicas, me voy a poner a llorar en cualquier momento. Está todo tan gris como el día de hoy. Hes estado fuera lunes y martes de colonias y el domingo no paré...y hoy no me entero de nada. Carol, se te ha muerto el mus cielo! Jo, no sabes la penita que me da cariñooo...y lo de Rubén no lo entiendo. Intentaré llegar al café pero tengo reunión...a ver si llego. Esperadme allí seitonas.
Oyos

SEITONAS dijo...

Siempre lo regañaba porque estaba en las nubes y... ahora se ha ido allí, de viaje... un viaje solo de ida...
Qué injusta es la vida, cada día que pasa más cuenta me doy...
Rubén, allí donde estés no pierdas tu sonrisa.
Life

SEITONAS dijo...

Ruben, todas lloramos tu ausencia...
Sé que estarás bien en algún lugar, cualquiera que sea. Serás étereo y angelical, cuida de tu madre como ella hizo contigo.
Drinks