11 mayo 2006






Gent de l'Ametlla!!!!!! Va ser aquest dissabte dia 6 de maig que celebràvem l'aniversari sorpresa de l'Irene ( 27 Anyets!!! ). La Vane que també surt a les fotos es casa amb el Moi el proper 16 de juny, el Moi també el teniu a les fotos al costat del Jordi. Aquest que està al costat de la Irene, és el Carlos (germà del Jordi ), també estan casats (és el casament en el qual la Vane , l'Aurora i jo vam fer de dames d'honor. L'Aurora ja la coneixeu no??? Els altres són la Ruth i l'Eric, també amics meus de l'Ametlla.

Li estem preparant la despedida a la Vane...jejejej Ah, per cert, em toca llegir en el seu casament...quina vergonya!!!

DMS

4 comentarios:

SEITONAS dijo...

Creo que empezamos a tener un poco síndrome A.S.jajaja
Es bromita.
Pastora chisposilla.

SEITONAS dijo...

Ostia quin lio!!!!aqui hay q hacer un master pa aprenderse el nombre d todos...cuando empezamos?jajajajajaja
Nos vemos mañana en la cerve DMS???
Drinks

SEITONAS dijo...

Nena no entiendo na de na!!! Lo único que me ha quedado claro es que estos chicos son moníiiiiisimos!!!! Los tenemos a todos compometidos??? jeje
LIFE (SIGO CON MI BÚSQUEDA YA QUE EL CONCURSO NO TUVO MUCHOS RESULTADOS...)

SEITONAS dijo...

jajajjaaj me meo....pues mira el Jordi es mi ex...estuvimos 4 años y pico pero es un tío genial, está soltero..pero el tío no pierde el tiempo..jajaja...

Hoy vengo a la cervecita...

DMS