16 mayo 2006






Els actors de Càsting potser et sonen Life,hanfet moltes obres, FAMA, entre d'altres. Ahir van començar els Càstings de Grease i estaven tots molt nerviosos. Grease que la dirigirá la Coco Comin, como no!! amb dos directors més promete!!! coneixo a bastants que s' han presentat al Càsting ...el meu germà més, es clar. Respecte a anar a veure l'obra de Càsting ...em temo que no podrà ser...el diumenge va ser l últim dia pel públic..johhhh. Avui la vaig a veure jo amb els girasols...jejeje emfa tope de gràcia pk conèixen totes les cançons i les cantaran amb els actors!!yuji!!! Life i seitones ara començaran a fer molts musicals a Barna i per suposat que hi anirem!!!
DMS

3 comentarios:

SEITONAS dijo...

Apa tia tu i els teus contactes-amistats..., doncs jo ja fa dies que vaig anar a veure l'obra, amb la familia, clar i a l'Aranau li va agradar, a més a més ell té l'arca de Noe dels playmobil i ja entenia una mica de que anava.
Molt bé
Marona

SEITONAS dijo...

La foto de la harley no era necesaria...jajajaja...pero si!estas muy guapa en ella!
Drinks

SEITONAS dijo...

jaja ja ja!!! no ha colao la foto?? però estic guapa eh!!! jajaja és que la harley m'agrada molt.

DMS