16 mayo 2006


Play, enhorabona!!! finalment treballaras amb les bèties, semblava que s'acabava el curs però encara t'han cridat, la setmana passada es va posar de baixa la d'anglés del meu institut i vaig pensar en tu, i ara penso, si haguésssis estat disponible potser t'haguéssin trucat dijous...
Canvi de tema, ja veieu com està el meu pobre fill, a l'escola va picar amb un esglaó i això és la conseqüència del cop, ahir va agafar febre i a més a més té amigdalitis aguda (mal de coll). A part de no veure gaire bé ell ha estat molt animat, és molt valent no es queixa de res.
Petonets Marona
(l'Arnau encara no sap picar l'ullet)

5 comentarios:

SEITONAS dijo...

Pobre!!!!!!!!!!!!!!!!!
Encara que a la foto surt orgullós. Li dius que sembla un pirata del caribe.
Pastora

SEITONAS dijo...

Jou!pobre Arnauet!:('
Pirata del Caribe!q bueno!seguro q le encanta q li diguis...y potser té algun play-movil pirata!!!
Drinks

SEITONAS dijo...

Aiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!! pobreeeeeeeeeeeeetttttt!!!!! em fa molta pena veure´l així... encara que ell s´ho pren bé tot i que m´imagino que els papis no tant!! anims, que es millori aviat i petonarros per aquest trapella!!
LIFE

SEITONAS dijo...

Nena kina impressió m'ha fet la foto!!! impacte moltíssim!!! pobre!!
Sort que té una peazo Marona al seu costat!!
Sort que vas anar a veure l'obra, ja s'ha acabat... guai oi?? els meus gira-sols coneixien totes les cançons i van cantar amb els actors...van al.lucinar...i en el meu germà se li queia la baba!! un petonàs Marona i cuida l'Arnau.
DMS

SEITONAS dijo...

Jo...quina picada d'ullets fa!! play