15 mayo 2006

HOLA seitones!!!! aquest finde ha estat una bogeria: divendres cerveseta amb vatrus ( que em va agradar moltíssim ...pk tenia moltes ganes d'anar al comodor... ) després soparet i capres del sim amb la Drinkins, la Debla i la Carol Merino...jajaja vam riure molt. Dissabte platja (amb Debla i Càrol) a Vilassar de Mar i paelleta a la platja. Tarda a la Maquinista, roba i cine!!! (la del Banderes de Balls de Saló...déjate llevar...em vaig emocionar i tot!!! rollo profe d'institut amb alumnes conflictius, segur que moltes de vosaltres us hi sentiu identificades). Després del cine, resulta que ens quedem sense gasolina!! no vegis quina moguda!! total amb l'ampolla de plàstic i patejant fins a la gasolinera...que fort!!! Després nit de pijames a ca la Debla i peli de DVD ( mujer blanca soltera busca 2) jo vaig aguantar cinc minuts de peli..jajaja i ja roncava.. L'endemà vam anar a dinar a les rambles de Sabadell amb el meu germà i els actors de "Càsting", musical que fan a Sabadell. Després al teatre a veure l'obra, en la qual s'hi van afegir el meu germà i ma mare. Molt divertida!!! i hi havia la Mònica Green (cantant del Buenafuente).
Cap de semtana rodó!!!

DMS

3 comentarios:

SEITONAS dijo...

NENA!!!!JO VULL VEURE AQUESTA OBRA!!! ESTA BÉ??? AMB ELS TEUS "ENXUFS" NO EM POTS ACONSEGUIR ENTRADES O DESCOMPTES???
LIFE

SEITONAS dijo...

I tant!!!! sempre hem de fer aquestes escapadetes i gaudir de les nostres companyies...en realtitat (per a mi) sou el que de de bo dura per sempre.Gràcies per ser com sou i estar al meu costat.

DMS

SEITONAS dijo...

I tant!!!! sempre hem de fer aquestes escapadetes i gaudir de les nostres companyies...en realtitat (per a mi) sou el que de de bo dura per sempre.Gràcies per ser com sou i estar al meu costat.

DMS