14 octubre 2006








El passat dimarts vaig assistir al musical de GREASE i la veritat és que em va encantar. Aprofito la benentesa per felicitar i galardonar a les meves amigues (Adriana i Geni) que surten en el musical i són unes ballarines exepcionals, ho fan de conya!!!. Jo hi tornaré, qui vulgui apuntar-se només m'ho ha de dir.

Les altres noies ja les coneixeu oi? l'Aurora i L'Irene... les meves súper amigues de l'Ametlla...bé ara viuen(l'Aurora a Hondarribi i la irene a la Garriga), però encara ens considerem amigues de l'Amlmeja del Vallès...jajajaja

Finalment el lluç del meu germà Oriol que ATENCIÓ: ha parat un mes del musical de Fama a Madrid perquè està fent de tècnic de so amb el Zapatero , Motnilla i tot l'equip PSOE jajajaja.... és boníssim!!!! ha d'anar a tots els metings....i lo bo és que ell no els vota!!! jejeje em pixo...

DeMeS

5 comentarios:

SEITONAS dijo...

DeMe guapa!, un saludo de mi parte a tus amigos y a tu familia

Disfruta del finde y pásatelo genial, q te lo mereces.

MUA!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pastora

SEITONAS dijo...

Q mona está esta chica siempre!!!!!

Nena, ja ho saps... jo m´apunto al GREASE!!! Tot el q sigui teatre... i a més saps q els musicals m´encanten!!!!

LIFE ( tomándome el café con leche)

Es q me toy meando de la risa... no puedo más... y no toy borraxaaaaa... ehhh?? a ver si es q las mariposas me están haciendo cosquillas??

SEITONAS dijo...

Life carinyo quan vulguis anem a veure Grease!!!! només m'ho has de dir!!! si algú més vol venir que avisi...

DeMeS

SEITONAS dijo...

Jo m'hi apunto!!! M'encantan els musicals. Play

SEITONAS dijo...

kE GUAI!!!! Doncs ja en som tres...anem pensant amb el dia guapis...

DeMeS