14 octubre 2006






Oriol LListar, Debla, l'Adriana i la Geni (fa de Cha Chá)

9 comentarios:

SEITONAS dijo...

Qué bueno lo de tu hermano!, ya le has dicho tu intención de voto, jajaja
Pastora

SEITONAS dijo...

y yo me voy a hacer la faena q esto no puede ser!!!!!!!!!!!
Pastora de su casa

Jonatan Márquez Cervantes dijo...

mmm cual es su intención de voto??

(aki xafardeando...)

SEITONAS dijo...

Joantan, el meu germà et convida a assistir a un xerrada del Montilla quan vulguis jijiji.... ara en sèrio, si et ve de gust ja ho saps.

Jo estic molt decepcionada de la política i més en aquests moments.... teòricament m'agradaria votar a ERC però la veritat és que quan poden governar no ho fan massa bé, així que hauré de començar a votar a persones més coherents i més socials i no tan egoïstes...no sé no sé...però em sembla que per primera vegada m'inclino cap a Iniciativa....

Me mullat eh!!! a veure qui més s'anima a dir el que votarà..

DeMeS

SEITONAS dijo...

Jo votaré als q voto sempre...

LIFE

SEITONAS dijo...

Kins són Life??? JEJEJE...jo vull el meu pixitu!!!

DeMeS

Jonatan Márquez Cervantes dijo...

DeMeS no fa falta... jeje ahir vaig estar al inici de campanya del PSC a Sant Joan Despí i el vaig escoltar... la veritat sk Montilla... es d'aquests polítiquics que et fan venir unes ganes de dormir...

Wenu el teu germà és del PSC?


Wenu ja comentaré + xq ara mateix tinc q anar a llegir 60 págines de sociología... quin pal!
Nanit!

SEITONAS dijo...

El meu germà és el tècnic de so del Psc però no els vota. Que jo sàpiga vota a ERC. Et va agradar el Montilla?? explica'm què tal va anar... tu ke faràs aquesta vegada?

DeMeS

Jonatan Márquez Cervantes dijo...

jajaj ta bé lo del teu germà. Doncs va estar bastant bé. Va ser a un poliesportiu de Sant Joan Despí i l'acta era bastant potent (estetica... música... llums...) Era un "sopar" hi havia un zona d'ordinadors i desprès va ser l'acte polític (a l'acte polític jo era conectat a internet xo wenu vaig escoltar eh).

Bueno no se si el que volies era q et faci un resum del discurs de Maragall i de Montilla xo wenu... ja t'ho pots imaginar : la catalunya social, el q ha fet el tripartit, el nou estatut, el que ens juguem...