28 marzo 2006

Chicas, uno de "los otros" me ha hecho recordar esta bonita canción.
Para que cada año que pase tengamos veinte años, para que cada año que pase sigamos cantando juntas con la misma fuerza y alegría, para que cada año que pase sigamos igual de guapas (por dentro…somos románticas pero también realistas,jajaja). Pastora
Fa vint anys que tinc vint anys.
Vint anys i encara tinc força,
i no tinc l'ànima morta,
i em sento bullir la sang.

I encara em sento capaç
de cantar si un altre canta.
Avui que encara tinc veu
i encara puc creure en déus...

Vull cantar a les pedres, la terra, l'aigua,
el blat i el camí que vaig trepitjant.
A la nit, al cel, a aquest mar tan nostre,
i al vent que al matí ve a besar-me el rostre.

Vull alçar la veu,
per una tempesta,
per un raig de sol,
o pel rossinyol
que ha de cantar al vespre.

Fa vint anys que tinc vint anys.
Vint anys i encara tinc força,
i no tinc l'ànima morta,
i em sento bullir la sang.

Fa vint anys que tinc vint anys.
i el cor, encara, s'embala,
per un moment d'estimar,
o en veure un infant plorar...

Vull cantar l'amor. Al primer. Al darrer.
Al que et fa patir. Al que vius un dia.
Vull plorar amb aquells que es troben tots sols
i sense cap amor van passant pel món.

Vull alçar la veu,
per cantar als homes
que han nascut dempeus,
que viuen dempeus,
i que dempeus moren.

Vull i vull i vull cantar
avui que encara tinc veu.
Qui sap si podré demà.

Fa vint anys que tinc vint anys.
Vint anys i encara tinc força,
i no tinc l'ànima morta,
i em sento bullir la sang...

2 comentarios:

SEITONAS dijo...

Ara siiiiiiiiiiiii!!!!!

Aquesta sique m'encanta!!!!!!! ole ole!!!! Visca el Serrat!!!!

Aquesta cançó li dedico a la meva mare amb tot el carinyo del món....
El Serrat sempre ha estat el seu prefe. Mami t'estimo...

DMS

SEITONAS dijo...

A mi también me gusta mucho, y lo creáis o no, me recuerda a mis días en Woking. Fran llegaba de correr con Alberto y Naz, y al llegar cantaba por Serrat con la aspiradora...claro que cumplía dos requisitos: que yo lo tuviera puesto en el cd y que la que estuviera limpiando fuera yo!! Ay, mi amor, sin tí no entiendo el despertar. Play.