27 marzo 2006






Parlant de germans voldria agraïr a l'Oriol LListar (germà que he compartit vida durant més anys...), l'oportunitat de passar-m'ho tan bé a la maquinista durant aquests dies. També felicitar-lo per la seva brillant tasca. Uri, éts genial!!!! T'estimo. Tanmateix dono les gràcies a les meves amigues i ballarines Glòria, Sònia i Jess....quines craks!!!!! mai oblidaré aquesta experiència!!!

Seitones moltes, moltes i moltes gràcies per venir i compartir amb experiències que tan m'emocionen!!!!!! Sempre amb mi!!! jo ja ho sé!!!!! i JO AMB VOSALTRES!!!!

DMS

11 comentarios:

SEITONAS dijo...

ya puedes estar orgullosa de tu hermano, lo hizo genial!. Pero a ti te tengo que decir que pareces toda una profesional sin nada que envidiar a las que se dedican solo al baile. Que sepas que te animamos con mucho orgullo.
Pastora

SEITONAS dijo...

...por cierto, en la última foto eres clavada a tu madre.
Pastora

SEITONAS dijo...

Cuca! Qué guay, ya te lo dije pero te lo repito, me encantó. Yo allí como una loca diciéndole a todos que...ésa ésa...la cris...ésa es amiga mía!!! Oyos (la repudiada)

SEITONAS dijo...

Jajajaja, en una primera lectura he entendido Oyos la republicana. Repudiada???????????
Pastora.

SEITONAS dijo...

ke monas ke sou.....de veritat...en el meu germà li vau encantar!!!
DMS

SEITONAS dijo...

Oyos, no digas q eres repudiada q lloro....
Drink

SEITONAS dijo...

Cómo me gustas DMS....
Drink

SEITONAS dijo...

Otra vez tú, entreseitonasandaeljuego? pensaba que ya estabas desaparecida!! Bueno, ens va encantar DMS!!! I el teu germà..quins pulmons nena! Llàstima de estar lluny l'altra dia per poder ensenyar-li a més gent com t'estimem. Play

SEITONAS dijo...

gàcies guapes meves!!! em falten felicitacions de la Life i la marona....jejeje

DMS

SEITONAS dijo...

Play, bonica meva.. he tornat, perquè us trobava a faltar.. Especialment a tu.
No valen preferencias dentro de la hermandad ;)
Drinks envidiosa

SEITONAS dijo...

DMS . brillante

Pepapuri