08 marzo 2006

Si senyora!!! feliç dia de la dona treballadora!!!!!
Ha estat molt bo, pk quan he entrat al cole les profes m'han dit>: molt bé cris!!! així m'agrada de lila!!! resulta que vaig vestida de dalt a baix de lila, però no ha estat una casualitat, no obstant, me'n alegro!!!!
Avui una dona molt treballadora com jo, anirà a manifestar-se davant de la delegació d'Ensenyament, doncs gràcies a l'escola privada ara al pública s'ampliarà l'horari una hora més a la setmana..cobrant el mateix evidentment...Jo demanaria que la privada, agafés tots els compromisos que té la pública (immigrants, atenció a la diversitat, incorporació tardana etc..)...en fi, avui vaig a una altra mani!!!! mireu la tele per si a cas...jajajaja

DMS miss MAni

1 comentario:

SEITONAS dijo...

No m'interpreteu malament eh...jo també penso com la gemita, en quan al dia de la celebració, doncs, no hauria d'existir com a tal...però ja que el tenim vull celebrar-ho i defensar els meus drets!!! i com que sempre em queixo ,segueixo en la meva línia i me'n vaig a la mani!!!
DMS