14 diciembre 2006






Hola guapes!!! ja estic una mica millor, com a mínim he anat a treballar....avui tinc excursió ole ole!!!! Aquestes fotos són del pont, el dia que vam anar a veure el MÂGIC ANDREU i a la JOANA. Surten a les fotos els meus amics i amigues: Paty (cisquella), Dídac, Joana, Màgic Andreu, Laiaka, Marc, Pol,Paola i una servidora.
Aprofito la benentesa per convidar-vos a totes les seitones a anar-hi aquest diumenge al matí. Riureu moltíssim us ho asseguro!!!! Qui vulgui venir que m'ho faci i reservo entrades....la Joana pobra ens farà passar, però quan abans li digui millor. L'espectacle és a les 12:30 del migdia en el teatre Poliorama (Rambla).
Un petó xates!!!!

9 comentarios:

SEITONAS dijo...

Llavors nem a vore a la Joana???es per confirmar-lo perq havia quedat per menjar però si nem a veure-la ho deixo i quedo pel café perq ja havia quedat abans amb tu per anar!!!;)
Dreams!!!
PD. Ali!confirmem doncs q anem no???
Muaks

SEITONAS dijo...

Jo!, yo me apuntaría de buen grado, pero tengo mucha faena este finde. Limpiar, planchar, poner las luces de navidad en la morera q está en el chasis. Hacer un trabajo de teoría de la educación, estudiar, estudiar, estudiar...ir al cumple de Lluís y acabarnos un peazo jamón q empezamos en la casa rural. He dicho q tengo q limpiar?
Colgar unas fotillos q primero tengo q escoger.
Cris, ya sabía yo q tu hoy irías a currar!.
Besotes gordotes como mi culote

Pastora (Ali no te chives!)

SEITONAS dijo...

Cris, no li he dit res a l'Eloi, però a mi em faira il·lusió anar a veure l'espectacle i crec que pel que dius a l'Arnau també li agradarà, encara no sé a quina hora tinc el dina però oi que cap a les 2 podem tornar a ser a Sabadell??

SEITONAS dijo...

Bé ja ho he solucionat, a l'Eloi li sembla bé, si a tu també t'ho sembla , vull dir que ens apuntem 3 (no serem masses??) Vull dir que si s'ha de pagar paguem eh! no vull posar-te en un compromís.
Pastora està vist que últimament és impossible coincidir amb tu!!! tinc ganes de veure't!!!
Cris, com va anar la sortida al museu d'història??
Vosaltres creieu que en mig del carrer m'ha de presentar als seus alumnes com "també és una seitona!!" cridant perquè tothom ho sentís bé Està boja.
Fins aviat
MArona
Veig que ningú s'anima....

SEITONAS dijo...

jajajaja!!!!! M´imagino la situació i em pixo de riure... la Marona, vermella com un tomàquet, La DeMeS cridant i rient com les bojes i tots els nens: HOOOOOOLAAAA!!! SEITONA MAROOOOOONA!!!! jajajaja

Life

SEITONAS dijo...

Marona! jo també tinc ganes de veure't, Com ho tens el dijous per dinar juntes, encara q sigui fer un cafè? , Podria trobar-me amb tu a la porta del teu insti...deixem q vingui també la DeMe?, jajajaja.
Si no pots, podriem quedar per dinar la següent setmana q no coincideixi amb cap festa, es podrien apuntar totes les seitones.

Pastora

SEITONAS dijo...

Nenes no ho he pogut veure fins ara mateix!!!!

El diumenge som: 3 per part de la marona, l'Ali i la Dreams oi?

Ok !!!!

Visca la Màgia!!!!!

estic millor ...més bona!!! jajaja...

DeMes

SEITONAS dijo...

El Dijous si em deixeu, i el claustre que tinc al matí ha acabat, m´apunto amb vosaltres!! DMS tinc ganes de veure´t i...tinc regalets per tu ... jijiji
Encara tinc el peixet... i...alguna coseta más.
LIFE

SEITONAS dijo...

Ho sento, però dijous tenim el dinar de l'institut i anirem a un CAN, vull dir que ni pel café, snif, snif, peò ara si qe aviat quedarem, quan tinguem la play recuperada, que no queda gaire.
Petonets
Marona