04 diciembre 2006








Primer cap de setmana de desembre (divendres sopar a un japonès molt guai de barna, carrer Rosselló...). Ahir vaig anar a Barcelona per això no vaig venir al dinar reines....Vaig anar veure l'estrena, en el teatre POLIORAMA, de l'espectacle del MÀGIC ANDREU i la JOANA ANDREU: "25 anys de somnis".....em va encantar!!!! Hi heu d'anar, Marona hi has de portar a l'Arnau que quedarà al.lucinat de debò. No vam parar de riure val molt la pena. Es farà tots els diumenges i altres dies fins al gener.La Joana estarà molt contenta si hi aneu...i jo també.
muaaaaaaaa

8 comentarios:

SEITONAS dijo...

Creo q en ese restaurante japonés de la calle roselló estuve yo una vez!no era el típico restaurante japonés y estaba decorado de manera minimalista, con muchos tonos rojos...puede ser???
Dreams

SEITONAS dijo...

Si si....muy guai!!! iremos!!!!

SEITONAS dijo...

Mañana que???

SEITONAS dijo...

jajaja ...ke buena eres ALi!!!! pues si lo podemos mirar lo de Carcassone pero no sería todos los días no???

también podemos hacer cosas por Barna no?

Deme

SEITONAS dijo...

Cris estas molt guapa!!! ja m'estranyava que no m'haguéssis contestat. Dóna records al Josep.
Demà (dimarts) només tinc classe de 9 a 10 però si vols que parlem em quedo!!! haig de corretgir, pensava marxar cap a casa però em puc quedar. Al bar a les 12 o a les 12:30?
Diguem alguna cosa, al mail o al mòbil,please, a l'institut no miro el blog!
Marona

SEITONAS dijo...

DeMe!no seran tots el dies!!!anirem 3!!!dijous, divendres i dissabte fins q sigui...
No havia vist el teu mail!!sorry!!!!q siiiiiiii!!!!jejeje
Dreams carcassonna

SEITONAS dijo...

Me sabe mal... pero al final creo q no podré ir a Carcassone... :-(
Lo siento muchitooo... pero es q no puedo aunque me encantaría, la verdad.

Cris... ja no ets rossa???

Life

SEITONAS dijo...

Ja no sóc rossa Life!!!!! ara sóc castanya-caoba---una cosa rara...

Ens veurem aquest pont???

Nosaltres farem coses per Barcelona...

DeMes