04 diciembre 2006







Hola Seitys!!!! Aquesta noia és la Paola, la meva companya de pis!!!! si si ara per primera vegada comparteixo la meva llar. La Paola és de Castelló de la Plana i treballa a la meva escola.Té 24 anys i ha estudiat traducció i interpretació (que guai ara em pot traduir tot allò que jo no entenc..jejeje). És molt maca i m'agradaria presentar-la a la comunitat en breu...ja em direu. El nen és el Nil (germà bessó del Jan en versió rossa), és el que va fer veure que copiava en un examen i s'anava mirant la seva mà...quan li vaig dir que m'ensenyés el que tenia a la mà la sorpresa va ser meva, doncs en la seva maneta posava: HOLA PROFE!!!JAJAJA..... el tio és més viu!!!! L'altre nena és la Júlia...més mona!!!!

8 comentarios:

SEITONAS dijo...

Te sienta muy bien ese color de pelo DeMe!!!!!!!!!!!
Pastora

SEITONAS dijo...

Estas guapisima de castaña!
Siento no haber podido ir a ver a Joana pero me levanté tarde y me fui para casa de Marona!sorry!!
Al final para el puente seguramente me iré a Carcassonne con Ali a ver castillos!a quien le apetezca ya sabe!
Dreams
PD. Encantada Paola!!!toda mi familia es de castelló de la plana!algún día igual podemos viajar juntas hasta allí!!!!

SEITONAS dijo...

Oye oye....que lo de Carcassonne también me molaría a mi eh...

No irás todos los días no?

Yo me instalo en Barcelona...

Ayer con Joana y Paola pensamos en todo lo que haríamos... te molará

Deme

SEITONAS dijo...

Pastora y el viernes pasado? ke pasó??

Comemos mañana o cenamos? cuando te vas??

Deme

SEITONAS dijo...

Les altres seitones que feu pel pont???

SEITONAS dijo...

Eso digo yo!q pasó el viernes pasado q te dejé un mensaje de voz para ver si venias a la cervecita y ni caso...jeje
Dreams
PD. Gema se va a Praga, Anabel se queda por aquí, Marona me parece q también, Life tiene mucha faena y se está pensando lo de carcassonne, y Pastora a una casa rural no?creo q no me dejo a naiden como dice "la prenda"!

SEITONAS dijo...

Vale!, cenamos mañana!!!!!!
Si, si si!!!!!!!!!!!
Salgo a las 21.15
El miércoles x la mñna me voy pa la casa rural
Pastora

SEITONAS dijo...

ke guay!!!!!!

En Granollers....a partir de las diez no?

Deme