01 diciembre 2006

Ho he aconseguit jo soleta
Era l'única icona que no havia tocat. Bé suposo que és aquí on haig d'escriure per que surti publicat, si més no és diferent que quan he fet un comentari.
Em queda clar que diumenge no és un dinar oficial, i per això dubto (si venir o no), ja que vol dir que aviat, espero, que ens tornarem a reunir totes.
Vull dir que anar amb l'Arnau a un restaurant m'és una mica pesat (i més tenint en compte que dissabte també anem de restaurant), si ja sé que el meu fill és un sol i que fa molta bondat, però no per això vol dir que s'ho estigui passat d'allò més bé (i la veritat a mé em sap greu). He pensat, a veure que us sembla; si encarrego uns pollastres a l'ast, i els venim a menjar a casa meva, així veurieu a l'Arnau i ell estaria la mar de còmode a casa seva. Compro unes bosses d'amanida, una mica de picoteo i ja està sense complicar-nos gaire. Ah, per cert l'Eloi no hi serà.
Què us sembla???
Aquesta tarda o demà vaig a comprar.
Marona.
PD: Respecte al reto, jo no tinc reto, encara. De moment ja sé publicar que ja és molt. No seré la primera ni la única a rajar-me o sigui que endevant. (Jo també m'he tallat el cabell, perquè ja tocava!)

10 comentarios:

SEITONAS dijo...

Marona!!!!!!!!!!!, que ploro!, perquè has escrit i perquè no ens podrem veure.
Quedar els caps de setmana per dinar, a mi em va molt malament, ja se q aquesta no és l'oficial, i q farem una altre quedada, però fa molts dies q no es veiem. Que us ho passeu molt bé, mua mua mua mua.
Mireu de fer l'altre per la nit, si us plau, porfi porfi porfi.

Pastora

SEITONAS dijo...

No et pensis que a la meva mare tampoc li va bé, ja que anem a casa dels pares cada 15 dies i aquest cap de setmana li tocava a ells. Per això també el meu dubte, però com l'Eloi tampoc hi era doncs mira si a la resta de seitones els hi va bé, doncs millor.
Tot i que no cal dir que m'hagués agradat que hi fóssim totes. Oyos!! que jo també tinc molta feina, avui ja porto 2 rentadores!, estic amb examens (per corretgir vull dir) i haig d'estudiar, veure a la familia i....
Molts petons
Marona

SEITONAS dijo...

Per mi perfecte la teva proposta!!!
Però ens ho combinem entre totes per comprar el mejar i la beguda...
Si us sembla bé jo porto una ampolla de vi i alguna cosa per postres, q tal??

Life

SEITONAS dijo...

No cuentes conmigo cielo! Comemos en casa de mis suegros y yo acompaño a Patxi que lunes y martes tiene que ir a Alemania, y el miércoles nos vamos a Praga así que, comida familiar con besitos y deseos de...que os vaya muy bien el viaje. Pero a la próxima me apunto ehhh....

Oyos

SEITONAS dijo...

Me parece muy bien tu propuesta Eva!!!!!
Apoyo la idea de Life de repartinos la comida y la bebida...o bien si tu lo compras luego te damos el dinero q igual así es menos follón!
Lo q decidais me está bien!!!si nos repartimos las cosas decidme q puedo llevar!!!!
Muaks
Dreams

SEITONAS dijo...

Jo també m'apunto a la teva proposta, Eva, i ens ho repartim, i com diu Noe, si vols ho fem com l'altra vegada, tu compres i ho paguem entre totes, però no t'ho carreguis tot tu, que ja ens coneixem!! Et deixem fer el postre per això!!

Play golafre de postres de Marona!!

SEITONAS dijo...

BOn dia Bon dia
M'alegra que us hagi semblat bé la proposta, doncs si voleu si, faig de restaurant, ho compro tot i passo la factura, però la Life s'havia ofert a portar postres... com vulguis Life, però ho haig de saber.
Encarrego els pollastres (o un? quants serem?, vindrà el Sergi? la Ali?) si només som 4 i l'Arnau amb un ja passem, no?) volia dir si els encarrego per les 2, no sé si a les 2:15 ja seré a casa, ja que normalment és hora punta i hi ha molta cua) Els compro al carrer St Cugat, a 5 min de casa. O més d'hora? De la DMS sabeu alguna cosa o la truco?

SEITONAS dijo...

A DMS li vaig deixar un missatge ahir però no sé res...
A Ali li comentaré aquesta tarda i si de cas et dic algú per missatge a mòvil!
Aquesta hora em sembla bé, podriem anar arribant a les 2.30h i si no estas encara ens esperem!!!!
Dreams

SEITONAS dijo...

Ja he parlat amb marona i ja està decidit. Ella ho compra tot i desprès factura... Play cariñooo ..así tendrás poestre de super-marona!! jeje ;-)
Marona, a mi l´hora tant m´és... no sé... com a tu et vagi millor...
Un petonet
Life

SEITONAS dijo...

El Sergi el deixarem que treballi, que s'ha comprat una moto i a Semana Santa vola a Nova York...a sobra no li donarem postres de la marona!!! Potser li deixem vindre al coffee, que ja és lo seu (tenint en compte la seva condició de florero a l'antull). Amb Un pollastre jo crec que anem servides, al menys jo. L'hora em sembla bé, que entre que avui comparteixo nit amb Dreams (i me lio, me lio) i tinc mitja habitació plena de coses per a corregir, se'm passarà el matí volant!!