20 diciembre 2006




Seitones!!! perdó per la meva absència al blogg... aquests dies estic capficada amb les avaluacions i no he parat ni un segon. No he contestat res....però en breu ho faré, és a dir, aquest migdia. Aquest matí anem a veure els Pastorets que fan els alumnes de sisè. Us passo les fotos de les meves amiguetes del cole!! són una canya, ja sortim plegades de festa i tot!!! Aquest dijous ho ha dinar?? Jo tinc el dinar de cole....no obstant si esteu a prop és possible veure'ns no?? Per cert, tenim molts temes pendents de diàleg... No estic massa fina de la panxa, no sé perquè.... vaig a mirar el video que ha penjat la Pastora...jejeje després dic què tal.

5 comentarios:

SEITONAS dijo...

YA ERA HORA MI NIÑA!!!!!!!!!!!!
Ven a tomarte aunque solo sea el café. Y el viernes? haces algo por la tarde/noche? Comunicate co...!
Pastora

Dreams dijo...

Si si!ya era hora!!!ayer te dejé un mensaje de voz en tu movil satánico!jajaja
No me dices nada de las fotos??pues yo tampoco!jajajajaja (mu lindas)
Dreams

SEITONAS dijo...

Mis niñas...mañana nos vemos!!!! perdón por todo de verdad que voy de c--lo!!!! mañana por la tarde seré persona normal y os quiero ver por favor..

DeMes

SEITONAS dijo...

Yo a las 5 volveré al lio!solo podré estar en la comida!!!!nos veremos el viernes entonces Cris!!!
Dreams

seitonas dijo...

Qué mona está esta chica siempre!!!
DeMeS mañana sin falta te veo!!!!
Que tengo ganas de darte un abrazo de esos de estrujar...

Life